הסוגיות הקשורות בהצעות רכש לא זכו לדיון וליבון בפסיקת בתי המשפט ובדיון האקדמי בישראל, וזאת להבדיל מהעולם המערבי וארה”ב. ההסבר לכך נעוץ בעובדה כי בחלק הארי של החברות הציבוריות בישראל מצוי בעל שליטה, ללא הסכמתו לא ניתן לבצע השתלטות עוינת. מכאן שמספר הצעות הרכש בישראל היה נמוך ומועטה הפסיקה הקשורה בהצעות רכש. האם אנו עומדים בפני שינוי לאור שורת הצעדים חקיקתיים, רגולטורים וכלכליים, שיש בהם כדי לעורר את הפעילות המוגברת של הצעות רכש.
{registered}למאמר המלא לחץ כאן {/registered}