קשה לצפות שאנשים, מוכשרים ככל שיהיו, יימנעו מלעשות טעויות. אבל בחברות עסקיות אמורים להיות הרבה מאוד מנגנוני בקרה במטרה למנוע טעויות גסות, ומה שחשוב הוא לא אם נעשתה טעות, אלא אם הם פעלו כשורה. כי אם הם לא תיפקדו, וקרסו ברגע האמת – בהם יש לטפל

סמי פרץ | 29.12.2017 | דה-מרקר

 למאמר המלא לחץ כאן 

שתף:

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email

ברצוני לקבל פרטים על הצטרפות לאיגוד

ולקבל עדכונים בזמן אמת על קורסים, כנסים והטבות ייחודיות לחברי האיגוד

קישורים

התחברות